نازل های پرده آب | آبنمای پرده ای | نازل های آبنما | نازل بارانی | نازل ریزشی | نازل دیواری | آبی

نازل های پرده آب:

نازل های پرده آب | آبنمای پرده ای | آبنما خطی | نازل های آبنما | نازل بارانی | نازل ریزشی | نازل دیواری | نازل گالوانیزه | نازل آبی | نازل آب | آبنمای خطی

نازل های آبنما
نازل های آبنما

نازل های پرده آب این اثر زینتی یک صفحه بزرگ از آب را ایجاد می کند ترکیبی از

این ویژگی تزئینی با یک پروژکتور یا لیزر یک اثر بصری چشمگیر ایجاد می نماید.

جنس نازل های پرده آب (آبنمای پرده ای | نازل های آبنما) ، تمام استیل از نوع 304 و یا 316 می باشد.

نازل های پرده آب
نازل پرده آب

 

به طور معمول در ابعاد 30 – 40 – 60 – 80 – 100 – 120 و 150 سانتیمتر

مطابق با استاندارد CE اروپا طراحی و تولید می گردد.

این نازل توسط کارشناسان برکه آبی با بهترین روش و اتصالات مرغوب،

در محل مورد نظر ابتدا تراز و سپس نصب می گردد

تا راندمان و عملکرد ریزش آب از خروجی نازل به بهترین شکل ممکن انجام بگیرد.

آبنمای پرده ای
آبنمای پرده ای

آبنمای پرده ای :

نازل های پرده آب (آب نمای پرده ای) به صورت کلی دو نوع می باشند ، نوع اول پرده آب پیوسته و نوع دوم پرده آب خطی (پرده باران)

طریقه نصب نازل پرده آب پیوسته، کاربرد این نوع نازل عموما در دل دیواره می باشد به طوری که ابتدا دیواره مورد نظر را عایق کرده و سپس نازل را روی دیوار تراز و پیچ می‌نمایید

سپس‌ اتصالات مربوطه که یک سر آن به پمپ و سر دیگر را به نازل وصل می‌نمایید، سایز ورودی آب به نازل معمولا 1 اینچ در نظر گرفته میشود

که ورودی ها هم از پشت نازل و هم از زیر نازل تعبیه شده برای سهولت در نصب آن و در شرایط متفاوت با افزایش طول نازل تعداد ورودی ها برای تامین حجم آب افزایش می یابد.

سپس پمپ (در صورت استفاده از پمپ کفکش) را در داخل آب حوض قرار داده و روشن می نماییم که در آخر شما شاهد سیرکوله آب توسط پمپ و ایجاد پرده آب زیبا خواهید بود

و باید در نظر داشته باشید که هرچه ارتفاع نازل نصب شده از سطح آب کمتر باشد راندمان و ریزش پرده آب یکنواخت تر خواهد بود.

نازل پرده آب
نازل پرده آب

نازل های پرده آب
نازل های پرده آب

نازل آب
نازل آب

‌نوع دوم نازل های پرده آب خطی یا همان پرده باران می باشد که به صورت پروفیل و یا استوانه از جنس استیل و یا گالوانیزه طراحی و ساخته می شود.

به طوری که از یک طرف ورودی آب با حداکثر ظرفیت و طرف دیگر آن شیر تخلیه هوا نصب می گردد و در طول نازل به صورت کلکتور سوراخ هایی در ابعاد

متفاوت و فاصله های متنوع به صورت یکنواخت و منظم (به صورت کاملا فنی و مهندسی) ایجاد می گردد تا در آخر ریزش پرده باران یکنواخت داشته باشیم.

معمولا در هر ارتفاعی می توان نصب کرد حداکثر در ارتفاع 5 متر و هرچه کمتر‌ راندمان بهتری خواهد داشت.

نازل دیواری :

نازل دیواری
نازل دیواری

 

مدل هایی را که در فضای باز می توانید اجرا نمایید  :

  • آبنمای پرده باران ، نازل های پرده باران(ریزشی یا خطی) که امروزه یکی از مدرن ترین نوع فواره ها محسوب می گردد و استقبال خوبی از آن شده است. نازل پرده باران(ریزشی) را می توان از پروفیل و کلکتور تمام استیل یا گالوانیزه همراه با سر نازل های ثابت یا قابل تنظیم یک ردیفه ، دو ردیفه و یا چند ردیفه ساخت ، توجه به ظرافت و کیفیت هنگام ساخت این نوع نازل ها بسیار حائز اهمیت بوده و باید با دقت بالایی انجام بگیرد ، لذا فقط در این صورت است که ریزش به صورت کاملا یکنواخت، عمود و منظم شکل می گیرد.

به هنگام نصب می توانید متناسب با طول نازل از پروژکتور های ال ای دی وال واشر نیز استفاده بفرمایید. ریزش بارانی و خطی زمانی که همراه با پرتاب نور باشد زیبایی آن مضاعف می گردد.
برای اجرای نازل پرده باران(ریزشی) میتوان بر حسب نوع نیاز و شرایط محیط از پمپ کفکش(مستغرق) و یا پمپ های خشک(سانتریفیوژ) استفاده کرد.
زمان سفارش نازل پرده باران ، کارشناسان برکه آبی توضیحات کاملی را در خصوص جزئیات طرح و متناسب با نیاز به شما خواهند داد.

  • نازل های پرده آب پیوسته ، نازل پرده آب یا همان پرده ای نیز مانند نازل بارانی از استقبال بسیار خوبی برخوردار می باشد . این نوع نازل ها با متریال تمام استیل مات یا براق در ابعاد استاندارد و یا سفارشی قابل ساخت می باشند. نازل پرده آب پیوسته روی هر نوع دیوار عمودی می تواند نصب شود. امروزه برای نصب این نوع نازل از دیواره های گابیون هم استفاده می کنند و از نظر مهندسی فرقی نیز ندارد فقط دیوار حتما باید عمود و مماس بر حوض یا استخر باشد. در نازل های پرده ای می توان متناسب با طول نازل ، چراغ های ال ای دی نواری را نیز در قسمت دهانه نازل نصب نمود به جهت زیبایی در ریزش آب. برای اجرای نازل پرده آب میتوان بر حسب نوع نیاز و شرایط محیط از پمپ کفکش(مستغرق) و یا پمپ های خشک(سانتریفیوژ) استفاده کرد. زمان سفارش نازل پرده آب پیوسته ، کارشناسان برکه آبی توضیحات کاملی را در خصوص جزئیات طرح و متناسب با نیاز به شما خواهند داد.
  • نازل استخری کرتین (رو کار) ، نازل های استخری کرتین همچون نازل های فوق مورد توجه عموم قرار گرفته و اخیرا استخری رو نمی توان یافت که نازل های استخری کرتین در آن نصب نشده باشد. این نوع نازلبا متریال تمام استیل آینه ای در اشکال هندسی و ابعاد متنوعی قابل طراحی و ساخت می باشد. قبلا این نازل ها وارداتی بودند و با قیمت بسیار بالا به مصرف کننده ارائه می شد. اکنون گروه برکه آبی با اتکا به توان مهندسی خود نازل ها را به دقت مشابه سازی(مهندسی معکوس) نموده و با رعایت استاندارد های طراحی اقدام به ساخت انواع نازل های استخری کرتین در اشکال هندسی و ابعاد متنوع با قیمتی بسیار پایین تر از نمونه های با کیفیت خارجی خود نمود. معمولا از نازل های استخری کرتین می توان جهت تسویه و یا پر کن آب استخر نیز استفاده نمود. زمان سفارش نازل استخری کرتین ، کارشناسان برکه آبی توضیحات کاملی را در خصوص جزئیات طرح و متناسب با نیاز به شما خواهند داد.
  • نازل های نی ریز (لوله ای) ، ریزش آب در این نوع نازل ها به صورت شلنگی می باشد که به صورت مستقل و یا همراه با نازل های پرده آب پیوسته بر روی دیوار نصب می گردند. قرار گیری نازل های نیریز بر روی دیوار هم به صورت خطی و هم به صورت پراکنده می تواند انجام بشود. نازل های نی ریز با متریال تمام استیل و گالوانیزه ساخته می شنود. برای اجرای این نوع نازل ها نیز می توانید از پمپ کفکش و یا پمپ خشک(سانتریفیوژ) استفاده نمایید. زمان سفارش نازل نی ریز ، کارشناسان برکه آبی توضیحات کاملی را در خصوص جزئیات طرح و متناسب با نیاز به شما خواهند داد.

به طور کلی نازل های پرده آب به چهار دسته کلی تقسیم می شوند که در بالا به طور مختصر مطرح شدند و محیط هایی از قبیل : استخر ، لابی ساختمان ، حیاط ، حیاط خلوت ، بالکن ، پاسیو ، روف گاردن و به صورت کلی جاهایی که صدای ریزش آب برای شنونده غیر قابل تحمل نباشد ، قابل اجرا و راه اندازی می باشند.